1. BENVENUTO SU CONSOLE TRIBE

    Benvenuto, stai navigando nella nostra community come ospite

    Avere un account su Console Tribe ti permetterà di creare e partecipare alle discussioni e al mercatino, organizzare tornei e partite online, iniziare conversazioni personali con gli altri giocatori del forum e di utilizzare tutte le funzioni di questo sito.

    Registra il tuo account in meno di 5 secondi, se vuoi puoi sfruttare i login social via Facebook, Google Plus o Twitter.

Released: OpenXDK v0.05

Discussione in 'Console News, Articoli e Recensioni' iniziata da Ivan, 9 Novembre 2004.

  1. Ivan

    Ivan Administrator

    Registrato:
    9 Dicembre 2002
    Messaggi:
    17.494
    "Mi Piace" ricevuti:
    33
    Punteggio:
    1.007
    Località:
    H3||
    OpenXDK v0.05

    >> A new version of OpenXDK has been released - an Open Source, Free and Legal Xbox Development Kit.

    From craig on openxdk.org:

    The feature that is of most interest is audio support. Currently, only 16-bit stereo 44kHz samples are supported, but auto-conversion for other types will be supported soon. The SDL_Audio layer will attempt to convert to something playable, but the conversion is still experimental.
    In addition to this, OpenXDK also supports SDL_File, SDL_Timer, SDL_Thread, SDL_Mutex and SDL_Semaphore.
    This release also contains a couple of minor bugfixes to the newlib/libc layer.

    A huge thank you to Andy Green (for writing the original Cromwell sound layer and answering my ridiculously naive audio questions) and also to the guys on the comp.lib.sdl newsgroup for their patience and advice.