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[NEWS 02-01-2009] Rilasciato DAEDALUS X64 BETA 2

Discussione in 'PSP General Chat' iniziata da PowerOric, 2 Marzo 2009.

Status Discussione:
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  1. PowerOric

    PowerOric Tribe Member

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    come da titolo, è arrivata la nuova versione, recentemente annunciata dal coder Wally ...
    qui il download:

    http://sourceforge.net/projects/daedalusx64/

    qui il changelog:

    DaedalusX64 Beta 2 - 28 February 2009
    [+] Added exception handler to emulation (Chilly Willy)
    [+] Made UI selection wrap at top and bottom (Chilly Willy)
    [+] Cleaned up the ROM preferences (Chilly Willy)
    [+] ME Audio uses CPU event (CPU event system made thread-safe) (Chilly Willy)
    [+] ME Audio made conditional (Async = ME, Sync = Old Audio) (Chilly Willy)
    [+] Several Custom Blends Added (Kreationz, ShinyDude100, Wally)
    [+] Rewrote microcode detection to fix a couple of bugs (StrmnNrmn)
    [+] Added support for LOAD_UCODE, fixes a number of rendering glitches (StrmnNrmn)
    [!] Fixed an assert causing some homebrew not to run (StrmnNrmn)
    [^] OSEHLE Enabled with several OSHLE commands (Small speed up)(howard0su)
    [^] Improved Audio ME code (Faster with Audio on) (Chilly Willy)
    [^] Use VFPU to handle more transform and lighting (StrmnNrmn)
    [^] Various rendering optimisations (StrmnNrmn)
    [^] Various ucodes, many games show up correctly now. (Wally)
    [^] Corrected many savetypes in rom.ini (Wally)

    queste invece le aspettative del coder Wally per la prossima release ufficiale ... (fonte: il sito ufficiale Daedalusx64)

    First of all, I'd like to continue making Daedalus more compatible by
    a) Finding and implementing Rom savetypes if the rom needs it. (Perhaps making my own list of what roms need what, this will help us get the emu the best compatibility of all N64 emus)
    b) Checking for Major Graphical issues, if they are minor then I will not worry too much about them because we might not be relying on the current system in the future. Adding any Microcodes as needed.
    c) I'll be also writing any rom that isn't in the Rom.ini file and any rom that doesn't have a preview down.


    avevo percepito già nelle pre-release recentemente rilasciate un certo miglioramento tanto nella velocità ma soprattutto nella compatibilità: stay tuned sulla lista per verificare se questi miglioramenti sono confermati ...
    http://forum.console-tribe.com/psp-...ibility-list-lista-di-compatibilit-20490.html
    ... certo che la DAEDALUS list è nata due anni fa e continua ad essere aggiornata, è uno dei thread più votati e letti del TRIBE FORUM ... è una soddisfazione bellissima; per tutto il resto c'è Mastercard ...

    :asd::asd::asd:
    Ultima modifica: 2 Marzo 2009
  2. Baio84

    Baio84 Tribe Member

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    Secondo te, si riuscirà a giocare con Paper Mario 64????
  3. Menk[ITA]

    Menk[ITA] Tribe Member

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