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Gears of War: Judgment

Discussione in 'Xbox360 Games - Discussioni ufficiali' iniziata da Tinosognatore, 13 Dicembre 2012.

  1. ph1d1479

    ph1d1479 Tribe Member

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  2. ph1d1479

    ph1d1479 Tribe Member

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    ...cioè...

    [​IMG]


    ..... voglio er granatiere co la testa piccola....... lo devo trovà....
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  3. ph1d1479

    ph1d1479 Tribe Member

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    [video]http://www.bigbadtoystore.com/images/products/out/large/NEC11136.jpg[/video]

    .....cioè, il ticker è troppo figo....
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  4. Ciscopunk

    Ciscopunk Habemus Papam

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    Il paese delle teste quadrate -TN-
    Su amazon oggi tirano dietro il Giuggement a 39 euri :asd:
  5. RAMIREZ!doEverything!

    RAMIREZ!doEverything! (almostEverything!IcannotUseDisqus!)

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    Da ieri...ci sono 250 unità :lalala:

    Leggilo sto topic Cisko cazzo! :rotfl: si vede che hanno allungato l'offerta cmq visto che nessuno se lo caga

    Devono fixare sti cazzo di rumori dei passi per diooooooooo! Ieri sera su strade ero nella parte bassa dalla cassa di munizioni (non quella nel container) e sentivo passi fortissimi dietro di me e mi cagavo...
    invece erano al piano di sopra! che cazz...
  6. Ciscopunk

    Ciscopunk Habemus Papam

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    Il paese delle teste quadrate -TN-
    Eh mi viene fastidio a leggere sto topic, non mi piace troppissimo il giuggiament
  7. RAMIREZ!doEverything!

    RAMIREZ!doEverything! (almostEverything!IcannotUseDisqus!)

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    Cmq a me ora lo da a 49,48 euro :???: é belle che finita l'offerta
  8. RAMIREZ!doEverything!

    RAMIREZ!doEverything! (almostEverything!IcannotUseDisqus!)

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    Scaricato il dlc...le mappe sono sicuramente belle (scia di sangue con il treno che passa poi é fighissima :D ed é stata modificata un bel po'...)
    Graficamente siamo su livelli eccelsi...per accontentare i nostalgici hanno messo la skin "locusta" -_- le altre skin sono carine...non giustificano ASSOLUTAMENTE il prezzo folle di sto affare!

    La nuova modalità non l'ho provata nemmeno per sbaglio...che schifezza! Aspettiamo il 30 per vedere se bisognerà avere il pacchetto per giocare sui "server" :/

    EDIT: Sul forum ufficiale USA leggo di gente che si lamenta del lag :eek: tutti i cosiddetti connessionati!
    A me non ha MAI e poi MAI laggato! sia sulle standard, sia sulle DLC playlist! solo su overrun mi ha fatto girare le balle che gli avversari non crepavano...sembrava di essere tornati alla beta!
    Secondo me é molto più stabile e tanta gente piange perché non hanno più il culo parato dalle connessioni...che comunque continuano ad avvantaggiare di molto! buh ieri comunque su 5 partite, 3 erano full bot :/
    Ultima modifica: 25 Aprile 2013
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  9. dafe

    dafe Tribe Member

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    Che finale di m....a!
  10. Italian Games Live

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    Ciao ragazzi io sono nuovo del forum e gioco a gears of war judgement!!!
    Voleco rendervi partecipe di una iniziativa che sto proponendo insieme ad alcuni miei amici del live.
    Stiamo organizzando degli eventi che coinvolgono la community di gears. Questi eventi si svolgeranno in privata e verranno mandati in streaming. Durante la serata ci sarà un'iterazione con le presone che ne prendono parte per scambiare opinioni e divertirsi insieme. La nostra intenzione è quella di raccogliere anche i casual gamer di gears che sono tantissimo e che vogliono solo divertirsi. Gli eventi poi li postiamo su di un canale youtube dedicato. https://www.youtube.com/user/ItalianGamesLive
    Attualmente sta partecipando la parte competitive di gears, quindi ci sono dei video inerenti a scrim.
    Vorrei un vostro parere sull'iniziativa e dei consigli che possiamo poi realizzare insieme.
    Spero di non essere stato troppo invadente :D
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  11. Seba

    Seba Tribe Active Member

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    tiriamo le somme su questo dlc :p
    qualità del pachetto scarno,non vale 1000mp
    le skin sono molto belle....VOGLIO LE LOCUSTE VERE,PD!la skin è una presa per il culo.
    le mappe sono MOLTO belle...su cimitero vengono fuori delle partite EPICHE!
    modalità maestro d'armi da provare...ogni tanto una partitella ci scappa,giusto per divertirsi con gli amici :rotfl:

    insomma...io sono andato di S.P,però per chi non lo fosse,non consiglio questo DLC.o almeno aspettare un 50% di sconto.....


    P.S per i vip,qualcuno ha voglia di fare l'obiettivo Sopravvivenza?
    bisogna completare le 10 ondate a difficile su stazione con 10 soldati :gears:
  12. RAMIREZ!doEverything!

    RAMIREZ!doEverything! (almostEverything!IcannotUseDisqus!)

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    Allora non sono l'unico ad aver notato sta cosa :asd: che merde!

    Quando vuoi...magari sulla mappa nuova :D
  13. Seba

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    si,per forza su stazione.stasera?magari verso le 21.30
  14. RAMIREZ!doEverything!

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    Ok ma proviamo a farla pubblica...almeno ci prendiamo un po' di exp :p
  15. Seba

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    l'obiettivo è su "stazione"
    se siamo fortunati che arriva al primo colpo bene,altrimenti dobbiamo aspettare la ruota :asd:
  16. Seba

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    per chi volesse lamerare l'obiettivo 50 onoreficenze "doppia" con il lancia patate su stazione....ho provato ieri con i soci,tempo 10 minuti si finisce.

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  17. RAMIREZ!doEverything!

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    :lalala:


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  18. Maurolic

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    Cmq le voci fuori campo sono inascoltabili. Sembra di sentire Manuel Fantoni. :D
  19. Seba

    Seba Tribe Active Member

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    - Dual weapon loadout will be propegated to all playlists with the exception of FFA.
    - Stim grenades will be removed from all playlists with the exception of FFA.
    - Torquebow charge time reduced back to Gears 3 Active levels (from 2 seconds down to 1.5 seconds).
    - Prize boxes updated in the next TU to deliver all content before doling out XP (instead of assigning randomly).

    We also went through the community feedback list and looked at everything we could. Here's a rehash of our response from tonight's live stream event:


    I. Maps / Content

    A. Only 4 traditional multiplayer maps
    Map counts increased significantly with current and future DLC. Everyone has had great feedback on what they'd like to see in the future, and we're still working on getting you guys new content. Not sure that we'd be able to pull over a massive content dump from Gears 3, but we’re definitely working on incremental changes that will get you guys what you want. More DLC is coming, stay tuned!

    B. Maps are not symmetrical
    DLC maps are either symmetrical or much more symmetrical than release maps. Think layouts that are “more Haven, less Gondola”.

    C. Maps are too big
    Future DLC map designs are smaller and/or flow better so that combat is less segregated. We’re also setting up hard swaps that focus the action along the midline for Execution.

    D. Updates are only “Server side”
    We have made an effort to get changes up and tested as early as possible so that we can include them in the required title updates. This will ensure that a good number of the changes are actually present in a LAN setting. We’re also posting change notes and trying to be proactive with communication before changes are implemented.

    E. No Locusts in standard versus multiplayer
    This cannot be changed at this point. We can, however, make some changes to improve sound and visual recognition between teams. More on that to follow.


    II. Melee

    A. Reverse 2 Piece possible
    We’ve adjusted melee pretty significantly to address these issues. If melee is in the game, you will always be able to shoot someone, and then finish them with a hit. We’ve adjusted delays a bit to help prevent this tactic from being abused, and adjusting it too much further will create the unnatural delays and obstructions to gameplay that we have previously removed in response to your feedback on this very topic.

    B. Speed
    See above.

    C. Range
    We have not seen a range difference, and the code has not changed in that regard. There is a chance that latency is affecting this in some circumstances, and it will require more investigation.


    III. Matchmaking / Ranked (Incentive)

    A. Too many playlists
    We’re still working on solutions to this problem, but it is a highly complicated beast (of our own making, to be sure).

    B. Ranked vs. Quick match Experience earned
    Ranked XP will be increased. We’re working on some other incentives to draw people into Ranked as well (more “competitive-style settings”, for example).

    C. Little incentive to play ranked
    Judgment does indeed use skill-based ranking as part of its matchmaking algorithm. In point of fact, it essentially IS the Halo matchmaking system as that was the standard put forth by Microsoft. The main difference is that we do it under the hood. This does mean that we don’t have a ranked league-style system, and adding that at this point would unfortunately be out of scope for Judgment. We’re working on other Ranked incentives, however, that don’t require a full redesign of our matchmaking, UI, and infrastructure.


    IV. Weapon Balancing (Spawn / Power)

    A. Gnasher
    We’re working on a fix to allow players the option to toggle their on-screen reticule. The close range “inconsistency” people report is actually an intentional fix that favors the player to ensure they get a proper kill when the barrel of the gun is touching another player’s cylinder. An ammo count change is highly contentious in public forums, and we feel pretty strongly that the current ammo levels actually favor Judgment’s weapon balance. The best option at this point is to increase ammo to 16 and try it in the Test Server.

    B. Lancer
    A change to the Lancer may indeed favor competitive players who intend on using it in a support capacity. However, the larger majority of the community does not appear to agree that it needs updating. It is currently performing in its intended role across all gametypes, and changing it could create a cascading effect that requires a rebalance of all starting weapons.

    Changing to a two-weapon loadout is unlikely to create a huge imbalance in the weapons. The reality of the game stats is that within a few seconds of spawning, you’re either dead, or you have a secondary weapon anyway, so pulling that back to spawn doesn’t significantly move the needle in terms of game balance.

    That said, the best option is to make your suggested changes in the Test Server, along with the Gnasher changes, and see how it plays out. We’ll do that ASAP. We’ll start with the clip size reduction and make further updates if necessary.

    C. Booshka
    Agreed. Clip size and starting ammo being reduced.

    D. Boomshot
    Agreed. Starting ammo being reduced.



    V. Grenade Balancing

    A. Ink Grenade
    Internal QA is looking into the reported issues. More info to follow.

    B. Stim Grenade
    Stim grenade being removed from loadout and moved to a pickup in some playlists.

    C. Ammo boxes
    We’ll try pulling grenades out of ammo boxes in the Test Server, and propagate globally if there is a good response.


    VI. Audio (In-Game)

    A. Sound isn’t accurately location based
    We can’t realistically change our sound engine at this point, but we can (and will) significantly reduce your (and your team’s) footstep volume. If you hear someone, that’ll pretty much guarantee that they are an enemy. We could also reduce the radius of the footstep sound a bit to make it less apparent when they’re above/below you, but that would require a Title Update to implement, and another to change back if the change isn’t well received. Probably too risky at this point.



    VII. Glitches

    A. Movement
    Not getting into cover is due to a series of complicated factors that are made more apparent by Judgment’s increase in game speed and player density. We’ll look into it, but it may not be fixable.

    B. Characters
    Kim’s hitbox already fixed in the upcoming TU.

    Boomshield already adjusted on female characters in the upcoming TU.

    I’m not 100% clear on the characters failing to show visual recognition on successive shots, but if I had to guess, I’d say that is by design to prevent them from spamming the same animation over and over while taking damage. As long as the other visual feedback is registering (blood, etc.) then I don’t see this as a major problem. Will need to investigate further.

    C. In Game
    If players can join a private game, then that is a bug – unless it is from a player following someone in the game who is NOT set to private (that’s a Microsoft rule). QA is investigating.


    VIII. Final Suggestions

    A. Domination Gametype
    Changed time to break hills from 2 seconds to 1 second.

    B. Upgrade spectator mode (mega wish)
    Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.

    C. Theater mode (mega wish)
    Extremely out of scope for Judgment, but excellent feedback for the future.
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  20. Fil1993

    Fil1993 Vincitore Torneo Gow 2 3vs3

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    Che bellezza.