1. BENVENUTO SU CONSOLE TRIBE

    Benvenuto, stai navigando nella nostra community come ospite

    Avere un account su Console Tribe ti permetterà di creare e partecipare alle discussioni e al mercatino, organizzare tornei e partite online, iniziare conversazioni personali con gli altri giocatori del forum e di utilizzare tutte le funzioni di questo sito.

    Registra il tuo account in meno di 5 secondi, se vuoi puoi sfruttare i login social via Facebook, Google Plus o Twitter.

Driver: San Francisco, una succosa patch disponibile

Discussione in 'Console News, Articoli e Recensioni' iniziata da FefoShiro, 4 Dicembre 2011.

  1. FefoShiro

    FefoShiro Tribe Member

    Registrato:
    26 Luglio 2009
    Messaggi:
    8.391
    "Mi Piace" ricevuti:
    1.392
    Punteggio:
    533
    Località:
    Nankang city!
    Il titolo corsaiolo multipiattaforma Driver: San Francisco si aggiorna. A comunicarlo è la stessa Ubisoft, che ha fatto sapere come l'upgrade rilasciato sia per la versione PS3 che per la versione Xbox 360, apporterà numerose migliorie sia al comparto tecnico del gioco online, sia al gioco single player, con migliorie e correzioni ai vari piccoli bug.

    Di seguito l'elenco dettagliato rilasciato dallo stesso publisher:


    GAMEPLAY CHANGES

    - Online Gameplay: Any players joining a game already in-progress will be given sufficient ability to shift immediately.
    - Online Gameplay: Improved gameplay balancing in Tag mode by reducing tag car performance under certain conditions

    IMPROVEMENTS

    - Added additional statistic synchronisation points so website statistics more closely match current progress.
    - Improved traffic variety in Splitscreen Freedrive, Tag and Trailblazer
    - Improved traffic variety in freedrive after game completion.
    - Online: Improved randomisation of route selection where certain modes would always start their first game with a more limited route variety
    - Online: Improved player icons and vehicle images loading.
    - Online: Reduced lag/teleport issues observed when players join a session
    - Online: Improved reward images display when increasing multiplayer LVL.
    - Online: Improved session join score by re-assessing it if the leading player disconnects.

    FIXES

    - Fixed single-frame camera cuts evident in some film-director replays.
    - Fixed progression display of "connoisseur" achievement in the game "Achievements" menu under "Extras"
    - Fixed progression display of all fine-grain (>25 steps) achievements in the game "Achievements" menu under "Extras"
    - Fixed a specific case of NAN values being sent in game to web data.
    - Online: Fixed waiting screens displaying the next mode name incorrectly.
    - Online: Fixed occasional crash when a large party joins a public Takedown match in progress, under certain conditions.
    - Online: Fixed occasional issue where 7 players could enter a public match with a 6 player limit.
    - Online: Fixed crash on returning to the main menu from online under certain conditions
    - Online: Fixed player being disconnected from in-game party under certain conditions
    - Online: Fixed issue where user spamming rapid shift on mode start would result in odd camera behaviour
    - Online: Fixed occasional issue where qualifying mode timer would stick on 50 seconds and not decrease
    - Online: Fixed issue where a wrecked vehicle with the TAG would sometimes display a blue highlight instead of red.
    - Online: Fixed issue where a player can incorrectly be highlighted with the TAG icon under certain conditions.
    - Online: Fixed occasional crash during CTF gameplay.
    - Online: Fixed issue where the incorrect player name could be displayed on the profile screen
    - XBOX 360 ONLY: Online: added LVL banding filter to Free For All matchmaking to improve matchmaking (already implemented on PS3).
  2. O__o_Danielino_o__O

    O__o_Danielino_o__O Tribe Newbie

    Registrato:
    25 Novembre 2011
    Messaggi:
    25
    "Mi Piace" ricevuti:
    3
    Punteggio:
    0
    questo ci voleva...io che il gioco lo preso il giorno che è uscito questa succosa patch ci voleva proprio troppi bug ci sono !!!!
    A Virgus piace questo elemento.
  3. Virgus

    Virgus Tribe Member

    Registrato:
    26 Marzo 2007
    Messaggi:
    358
    "Mi Piace" ricevuti:
    8
    Punteggio:
    16
    Località:
    Firenze
    Finalmentee scarico subito:)
  4. andreaz

    andreaz CT Addicted 2021

    Registrato:
    17 Settembre 2010
    Messaggi:
    7.910
    "Mi Piace" ricevuti:
    208
    Punteggio:
    391
    Località:
    Busto Arsizio (Va)
    Lo diro a mio cugino visto che c'è là;D